Jubilarissen

Gepubliceerd op 14 januari 2023 om 15:38

Op vrijdag 6 januari jl. hebben we onze jubilarissen gehuldigd tijdens het Caeciliafeest. Het is iedere keer een genoegen om jubilarissen te verwelkomen. Het betekent immers dat onze vereniging Fanfare Helpt Elkander al vele jaren heeft mogen bestaan, dankzij de leden die de vereniging al zovele jaren in leven houden.

Frans Laarakkers mochten we feliciteren met zijn 25-jarig jubileum. Frans is jaren actief geweest met het bespelen van de tuba. Nu speelt hij geen instrument meer, maar blijft hij wel actief bij de vereniging betrokken in zijn nieuwe rol als spreekstalmeester.

Gemma van de Ven mochten we feliciteren met haar 60-jarig jubileum. Toen Gemma bij de vereniging kwam als saxofonist was zij een van de eerste vrouwelijke leden in die tijd. In de loop der jaren groeide het aantal vrouwelijke leden en tegenwoordig zijn ze zelfs in de meerderheid. Gemma is bestuurslid geweest en zette zich ook in op andere gebieden voor de vereniging. Nu zorgt ze voor alle attenties en zorgt ze dat er bij lief en leed een kaartje bezorgd wordt. Na 60 jaar is Gemma nog steeds een spelend lid.

Daarnaast is ook iedereen die tussen de 10 en 25 jaar lid is gehuldigd met de bronzen onderscheiding, en dat waren er een heleboel.

Frans, Gemma en de andere jubilarissen van harte gefeliciteerd!